PROJECTE «PATI-ACTIU I COEDUCATIU»

Des de fa uns cursos, el centre està posant en marxa un projecte de «PATI-ACTIU» per tal d’intentar dinamitzar el temps d’esplai. Aquest projecte va nàixer amb la intenció de millorar la nostra zona de pati i les relacions interpersonals i es durà a terme al llarg d’aquest curs i dels pròxims cursos.

Amb l’objectiu de fer un temps d’esplai més coeducatiu i cooperatiu, hem organitzat el nostre pati en diverses zones amb diferents activitats lúdiques i jocs coeducatius, d’una forma original i pràctica, fomentant la inclusió i la mediació com a ferramenta per a la resolució dialogada dels conflictes, al mateix temps que treballem hàbits saludables d’esmorzar, adeqüem les diferents zones del pati i habilitem nous espais de joc.

El projecte esperem que tinga un impacte alt i positiu en tota la comunitat educativa, amb una reducció molt significativa dels conflictes i la millora de la coeducació i la convivència a nivell general de centre.

Al curs 21-22, segons marquen les instruccions d’inici de curs de la Conselleria d’Educació, el pati de Primària estarà dividit en 6 zones. Cada zona estarà ocupada per alumnat de dos grups del mateix nivell. L’alumnat anirà canviant de zona diàriament en un ordre establert (en el sentit de les agulles del rellotge).

Tots els dies al pati l’alumnat participa en diferents jocs inclusius i coeducatius per rotació.

El pati d’Ed. Infantil estarà dividit en 3 zones. Cada zona estarà ocupada per alumnat de dos grups del mateix nivell. L’alumnat anirà canviant de zona diàriament en un ordre establert.

Tots els dies l’alumnat té al pati jocs inclusius i coeducatius per racons, lliures i amb diferents materials.

ESPEREM QUE GAUDIU DEL TEMPS D´ESPLAI !!!!!!