Les falles.

Durant el mes de març hem estat treballant a la nostra escola el projecte “Les Falles”.

Aquesta tradició té a la nostra comarca un gran arrelament, ja que en cada barri del nostre municipi es planta una falla, vivenciant els xiquets i les xiquetes des de que naixen la cultura fallera.

Amb aquest projecte, els xiquets i les xiquetes desenvoluparan capacitats que els permeten aconseguir els objectius d’estapa, així com competències clau i específiques de cada àrea.

També pretenem fer partícips a les famílies, que col·laboren amb l’elaboració dels “ninots” a casa, pintant la base de la falla, en el taller faller, preparant els globus per a la “globotà” i en la plantá de la falla.

Enguany, a causa del vent que feia, no es va poder realitzar la “plantà” a l’hora prevista i no van poder col·laborar les famílies.

Us agraïm la vostra col·laboració en tot el procés.

També agraïm la col·laboració de l’Associació de Famílies d’Alumnes, que es va encarregar d’organitzar una “xocolatà”

Finalment vam poder realitzar la “plantà i cremà” del nostre monument. Pensem que va quedar una falla molt bonica i vam poder gaudir de la vesprada tots junts i juntes.

Us demanem disculpes per la incertesa i les presses a fer la “cremà”, però la inclemències metereológiques ens van obligar a això.

Gràcies famílies.