Informació matrícula curs 2024-25

DATES DE MATRÍCULA

Alumnat matriculat en el curs 2023/24 que renova programa.

• Del 25 de juny al 5 de juliol

Ampliació de matrícula i matriculació d’alumnat nou.

• Del 8 al 15 de juliol
  • Del 5 al 15 de setembre

LLOC I HORARI

• Lloc: CFPA Jaume I d’Algemesí. Carrer de les Escoles 5.
    • Horari de matí: dilluns, dimecres i divendres de 10:00 a 13:00 h.
    • Horari de vesprada: dimarts i dijous de 17:00 a 20 h

IMPORTANT

• Assistir en persona amb DNI, NIE o passaport original. En cas de força major, es podrà delegar aquesta matrícula en una persona que acreditarà amb una autorització expresa la delegació (màxim dos delegacions per persona).
  • El nombre màxim de programes on et pots matricular són 2.
  • Abans del dia de la matrícula, comproveu els horaris de cada grup per evitar errades i solapaments.
  • La matrícula de l’alumnat dels tallers de l’Associació, es farà efectiva una vegada pagada la taxa corresponent.
  • L’alumnat de Graduat en Secundària que nasqué a partir de l’1 de gener de 1996 haurà d’abonar 1,12€ en metàl·lic en concepte de segur escolar en el moment de la matrícula.
  • En cas d’haver llista d’espera en programes no reglats, l’alumnat que deixe d’assistir sense un motiu justificat i/o que deixe d’abonar el pagament en el cas dels tallers de l’associació, serà donat de baixa, perdent el seu lloc i el dret a la matrícula avançada de l’any vinent per ser alumne.
  • La pertanyença a l’associació d’alumnes Jaume I, tindrà un cost de 30€ anuals. L’ingrés es farà en qualsevol caixer al número de compte corrent de la Caixa Rural d’Algemesí ES33 3117 0001 9320 6064 5427 incloent el NOM i COGNOMS de l’alumne.
  • Si un taller dels quals s’ofereixen a continuació no té el mínim d’alumnat indicat per l’associació per ser impartit (18 alumnes, excepte informàtica que será de 13), no s’impartirà.
  • Els tallers organitzats per l’associació tindrà un cost addicional segons la taula adjunta.
  • Els impressos de la matrícula es recolliran en l’escola o es descarregaran del web.
Nom del tallerQuota associació**Preu per mesPagament*Acaba el curs
Informàtica30 € 25 €/mesTrimestral (75€/trimestre)juny 2024
Teatre30 €15 €/mesQuadrimestral (60€/quadrimestre)maig 2024
Escriptura creativa30 € 15 €/mesQuadrimestral (60€/quadrimestre)maig 2024
Fotografia30 € 15 €/mesQuadrimestral (60€/quadrimestre)maig 2024
Francés30 € 15 €/mesQuadrimestral (60€/quadrimestre)maig 2024
Pintura30 € 25 €/mesQuadrimestral (100€/quadrimestre)maig 2024
*El pagament del trimestre/quadrimestre es realitzarà per ingrés en el compte bancari.

**La quota de l’associació és única i només es pagarà una vegada, independentment dels tallers matriculats.