ALUMNAT NOU

- INSCRIPCIÓ EN LÍNIA EN ADMINOVA DEL 17 DE JUNY AL 2 DE JULIOL

- ADJUDICACIÓ DE VACANTS: 10 DE JULIOL

- FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA DEL 11 AL 31 DE JULIOL
(el procés s'explicarà més endavant)

¿A QUIN CURS PUC ACCEDIR?
  • Per a inscriure't en qualsevol nivell que no siga 1A2, has d'acreditar el curs o nivell anterior mitjançant un certificat. Consulta els certificats reconeguts.
  • Si tens coneixements de l'idioma, però no els pots acreditar de cap manera, pots fer un test de classificació (prova de nivell).
  • El títol de Batxillerat, la prova homologada, el CUID i la Junta Qualificadora permeten accedir a nivells superiors a 1A2. Informa't en la resolució de matrícula (secció "Condicions d'accés a cursos curriculars")
  • Si desitges tornar a matricular-te en un idioma i nivell ja superat en una EOI, pots matricular-te de nou en el mateix, com a curs d'actualització de coneixements.
  • Durant el curs 2024-25 l'EOI oferirà noves modalitats d'ensenyament: a més de la presencial, podràs optar per la semipresencial i a distància. Pots consultar tota l'oferta aquí.
CONDICIONS D'ACCÉS
  • Tindre 16 anys cumplits l'any en què comencen els estudis.
  • Ser major de 14 anys, per a seguir els ensenyaments d'un idioma diferent del cursat en l'Educació Secundària Obligatòria.
  • Els ciutadans de qualsevol nacionalitat es poden matricular en un idioma estranger diferent de l'oficial del país on van fer l'escolarització obligatòria.
DOCUMENTACIÓ A LLIURAR
  • Imprés 046 emplenat i correctament generat (recorde que si és la primera vegada que es matricula en una EOI, ha d'abonar la matrícula del curs i l'obertura d'expedient).
  • Justificant de pagament bancari de la taxa.
  • Fotocòpia del DNI o NIE.
  • Fotografia grandària carnet.
  • En cas de ser la primera vegada que es matricula en eixe idioma, i si accedeix a un curs superior a primer d'A2, original i fotocòpia del certificat acreditatiu del nivell d'idioma. Consulte els certificats reconeguts. Atenció: els sol·licitants amb Batxillerat com a requisit d'accés han de presentar certificació acadèmica en la qual conste el primer idioma cursat i el títol de Batxillerat
DOCUMENTACIÓ ADICIONAL
  • Si escau, original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental.
  • Si escau, còpia del certificat oficial emés per l'Administració competent, en cas de minusvalidesa, víctimes del terrorisme o de violència de gènere.
  • PIALP (tot el professorat siga o no de nou ingrés): sol·licitud presentada en la plataforma OVIDOC.
  • Alumnat estranger: document que acredite el país on s'ha fet l'escolarització obligatòria.
  • Si necessites alguna adaptació, documentació que ho acredite. Consulta la informació aquí.
RESOLUCIÓ D'ADMISSIÓ
MANUALS