ALUMNAT OFICIAL

3. FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA TELEMÀTICAMENT DEL 11 AL 30 DE JULIOL EN
ADMINOVA

DOCUMENTACIÓ A APORTAR*
  • Imprés 046 emplenat i correctament generat (recorde que si és la primera vegada que es matricula en una EOI, ha d'abonar la matrícula del curs i l'obertura d'expedient).
  • Justificant de pagament bancari de la taxa.

*Pujar la documentació a la plataforma Adminova només en format .pdf o .jpg

DOCUMENTACIÓ ADICIONAL*
  • Si escau, original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental.
  • Si escau, còpia del certificat oficial emés per l'Administració competent, en cas de minusvalidesa, víctimes del terrorisme o de violència de gènere.
  • PIALP (tot el professorat siga o no de nou ingrés): sol·licitud presentada en la plataforma OVIDOC.
  • Alumnat estranger: document que acredite el país on s'ha fet l'escolarització obligatòria.
  • Si necessites alguna adaptació, documentació que ho acredite. Consulta la informació aquí.

*Pujar la documentació a la plataforma Adminova només en format .pdf o .jpg

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA
  • L'alumnat adjudicat el dia 10 de juliol formalitzarà la matrícula telemàticament a través de la plataforma Adminova de l'11 al 30 de juliol. No obstant això, si té problemes amb el pagament en línia, dubtes sobre el nivell en el qual es matricularà o necessita ajuda tècnica, pot sol·licitar cita prèvia únicament per a resoldre les incidències de matrícula.
MANUALS

ACCÉS ADMINOVA (matrícula telemàtica)

RESOLUCIÓ D'ADMISSIÓ
¿A QUIN CURS PUC ACCEDIR?
  • Durant el curs 2024-25 l'EOI oferirà noves modalitats d'ensenyament: a més de la presencial, podràs optar per la semipresencial i a distància. Pots consultar tota l'oferta aquí.
  • Si  has obtingut la qualificació de "NO APTE" en l'última prova de certificació a la qual t'hages presentat, però has obtingut almenys un 50% en cadascuna de les destreses i una nota global de 60%,  podràs accedir al curs següent al del nivell de la prova de certificació realitzada.
  • Si has obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en almenys tres activitats de llengua en l'última prova de certificació a la qual t'hages presentat, podràs accedir a l'últim curs que condueix a la certificació del nivell no superat.
  • Si desitges refrescar coneixements, pots matricular-te en l'últim curs ja superat com a actualització de coneixements.
CONDICIONS D'ACCÉS
  • Tindre 16 anys cumplits l'any en què comencen els estudis.
  • Ser major de 14 anys, per a seguir els ensenyaments d'un idioma diferent del cursat en l'Educació Secundària Obligatòria.
  • Els ciutadans de qualsevol nacionalitat es poden matricular en un idioma estranger diferent de l'oficial del país on van fer l'escolarització obligatòria.