INFORMACIÓ GENERAL

Per a obtindre qualsevol informació sobre matrícula, admissió, proves de nivell, requisits d’accés o Proves de Certificació, l’alumnat haurà de consultar la web d’inici de l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elda o posar-se en contacte amb el centre, a pesar que les classes s’impartisquen en els Instituts d’altres localitats.

Estem encantats de poder continuar gaudint d’una secció de l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elda, ací a Aspe, per a brindar la possibilitat a tota la ciutadania d’estudiar idiomes. Oferim una formació de qualitat, prop de casa i amb uns preus molt assequibles per a tothom (menys de 120 euros per tot un curs lectiu amb dos convocatòries anuals).

Esperem poder comptar amb tots vosaltres i totes vosaltres per a continuar creixent com a Escola.

Esperem veure-us en classe prompte!