2020-21 Projecte d’Innovació EcoEOI

Durant el curs acadèmic 2020-21 l’alumnat, professorat i comunitat educativa de l’EOI d’Elda ha portat a terme una sèrie d’accions dins del marc del Projecte d’Innovació EcoEOI, els objectius del qual han sigut:

• Promoure la sensibilització i formació del professorat de llengües estrangeres en activitats d’educació ambiental.
  • Millorar els hàbits mediambientals de l’alumnat i de la resta del col·lectiu escolar.
  • Implicar l’alumnat adult en la problemàtica actual respecte al medi ambient.
  • Procurar una pràctica educativa que conjugue l’adquisició de coneixements de llengües, la sensibilització mediambiental i la participació directa en accions de protecció i millora del medi ambient.
  • Conscienciar a tots els implicats que cadascun de nosaltres pot fer molt per a cuidar i millorar del nostre “hàbitat”.
  • Promoure l’ús de les eines tecnològiques (AULES, Webex) entre alumnat i professorat en activitats inclusives encaminades a la conscienciació de la cura del medi ambient.
  • Reduir la petjada de carboni de la comunitat educativa de l’EOI d’Elda en el medi ambient mitjançant l’ús racional de recursos com l’aigua o la llum.
  • Contribuir a la transformació dels valors de l’alumnat adult i de la comunitat educativa sobre la importància de la cura del medi ambient, per a fer d’aquests el nostre senyal d’identitat.

Aquestes són algunes de les accions que s’han dut a terme:

CELEBRACIÓ DIA DE L’ARBRE 2021

COL·LOCACIÓ DE LES CASES NIU

INSTAL·LACIÓ D’APARCABICIS I PATINETS PER A ÚS D’ALUMNAT I PROFESSORAT

RECICLATGE SELECTIU: DOTACIÓ DE TOTES LES AULES AMB CONTENIDORS ESPECÍFICS PER A CADA TIPUS DE DEIXALLA AMB CARTELLS INFORMATIUS SOBRE EL SEU ÚS EN TOTES LES LLENGÜES

CARTELLS INFORMATIUS SOBRE ÚS SELECTIU DE LES PAPERERES EN ELS DIFERENTS IDIOMES

ARBRES PLANTATS AMB CARTELLS EN TOTES LES LLENGÜES

FORMACIÓ PROFESSORS SOBRE ÚS DE LA COMPOSTERA 22-01-2021

INSTAL·LACIÓ DE LA COMPOSTERA EN L’EOI D’ELDA 22-01-2021

Compartim la presentació del projecte.