ADMISSIÓ I MATRÍCULA CURS 2024-25

Instruccions d’admissió i matrícula curs 2024-2025 (la matrícula en l’EOI d’Elda consta de 3 passos)

Període d’admissió (convocatòria ordinària)

PAS 1: Inscripció i obertura de l’assistent  telemàtic: ADMINOVA per a sol·licitud de plaça del 17 juny fins a 2 juliol.

*Manual d´admissió açí.

PAS 2adjudicació de vacants en l’assistent telemàtic: ADMINOVA el dia 10 de juliol.

• Eixe dia rebràs un correu electrònic confirmant-te si has obtingut plaça.
  • Una vegada comprovat, has de generar i pagar la taxa corresponent des del mateix assistent. (recorda que, si mai has estat matriculat en una EOI, hauràs de pagar també l’obertura d’expedient, has de marcar-la a l’hora de generar la teua taxa en l’assistent).
  • TAXES amb reducció provisional (10%) per a alumnat oficial sense bonificació (Es considera alumnat oficial tot aquell que es matricula per a assistir a classes en una escola oficial d’idiomes. La taxa de matrícula de nivell inclou la prova de certificació en els cursos conduents a prova):
    • CURS ORDINARI ( preu: 82,54 euros)
    • CURS SEMIPRESENCIAL (preu: 82,54 euros) – Si vols més informació, fes click ací.
    • CURS INTENSIU (preu: 59,61 euros per quadrimestre)
  • IMPORTANT: NO PAGUES fins a comprovar que has obtingut una plaça.

PAS 3formalitzacióde la matrícula:

• Per a formalitzar la matrícula, has d’entregar la documentació pertinent. DOCUMENTACIÓ per a la matrícula ací.

Presencial del 11 fins al 26 de juliol en horari de secretaria. Pots trobar l’horari ací.

En línia del 11 fins al 26 de juliol des d’adminova.

*Manual de matrícula telemàtica açí.

Pagar la taxa no implica formalitzar la matrícula. La matrícula no quedarà formalitzada fins que tota la documentació siga entregada i revisada en el termini indicat.

TEST DE CLASSIFICACIÓ (Prova de Nivell). Dins del període d’admissió, s’establiran unes dates per a proves de nivell. Més informació en l’apartat de Prova de Nivell.

MATRÍCULA CURSOS FORMATIUS

Si vols matricular-te d’un curs formatiu (destreses), hauràs de fer-ho de manera presencial en la seu d’Elda.

Període de matrícula: (dates encara per publicar) en horari de secretaria i fins a completar les vacants.

Documentació a aportar: Fotocòpia de DNI i Requisit acadèmic d’accés (si fora necessari).

Tens ací l’oferta de cursos formatius.

Duració:

• 60 hores presencials (preu: 41,27€)

• 30 hores presencials (preu: 20,63€ )

Nombre màxim d’alumnes per classe: 16