Inscripció a les proves
Del 16 al 20 de febrer de 2026:
- Alumnat oficial: D’algun dels cursos següents i que s’examina del mateix idioma i nivell que està cursant. Enllaç telemàtic:
- 2B1, 2B2, 2C1 o 2C2 d’anglés
- 2B1 de francés
- 1B1, 1B2, 1C1 o 2C2 de valencià
- Alumnat lliure de B1 de francés: Enllaç telemàtic
26-27 de febrer:
- Alumnat lliure d’anglés (segons nivell): hauran de demanar torn al següent enllaç.
2-3 de març:
- Alumnat lliure de valencià (segons nivell): hauran de demanar torn al següent enllaç..
Llistes DEFINITIVES d’admesos i exclosos
Ja podeu comprovar les llistes definitives de persones admeses a les proves:
– Francés B1
– Anglés B1
– Anglés B2
– Anglés C1
– Anglés C2
– Valencià B1
– Valencià B2
– Valencià C1
– Valencià C2
Informació
PREGUNTES FREQÜENTS:
Què vol dir alumant oficial i lliure?
Es considera alumnat oficial a efectes de les Proves Certificació (PUC) tot aquell que està matriculat durant el present any acadèmic en un curs conduent a certificació, és a dir, en els segons cursos de B1, B2 i C1 (també anomenats 2B1, 2B2 i 2C1) i es vol presentar a l’examen del nivell en el qual està matriculat.
Es considera alumnat lliure a efectes d’aquestes proves tota la resta de persones que es presenten a l’examen, tant si són alumnes de l’escola durant aquest curs com si no estan matriculats ni ho han estat mai. També es consideren alumnat lliure aquells que estiguen matriculats durant el present curs acadèmic en un curs conduent a certificació però volen presentar-se a l’examen d’un nivell distint del que estan cursant.
Quina diferència hi ha entre uns i altres?
L’alumnat oficial no ha de pagar taxes (tot i que sí que ha de fer el tràmit de matricular-se), mentres que l’alumnat lliure ha de pagar les taxes corresponents a l’examen o exàmens a què es presente, a més de matricular-se durant un període posterior a l’alumnat oficial.
Quines taxes he de pagar?
Si eres alumne oficial i et presentes a l’examen del nivell que estàs cursant, no has de pagar taxes.
Si eres alumne lliure, has de pagar la taxa corresponent al nivell del qual vols examinar-te. Si et presentes a més d’un nivell, hauràs de pagar les taxes corresponents a ambdós nivells. Si eres alumne oficial però vols presentar-te al teu nivell i a un altre, hauràs de pagar les taxes de l’altre nivell.
És obligatori presentar-se a les proves de certificació per a passar de curs?
No, però excepte a A2 no se certificarà el nivell assolit a classe, només servirà per continuar estudiant a l’EOI.
Exàmens escrits
Calendari d’exàmens 2026
Tots els exàmens de la convocatòria extraordinària es realitzaran en la seu de Benicalap.
Exàmens orals
Convocatòria d’exàmens orals SETEMBRE 2026:
Canvi de torn oral
Només es podrà sol·licitar el canvi de data/hora de realització de les proves de producció i coproducció de textos orals i de mediació oral en els casos següents:
– Defunció d’un familiar (de primer grau, ascendent o descendent);
– Intervenció quirúrgica;
– Citació judicial, com a deure inexcusable;
– Coincidència amb l’EBAU o amb una altra prova de certificació de les EOI de la Comunitat Valenciana;
TERMINI PER A SOL·LICITAR-HO:
Convocatòria ordinària: fins el15 de maig
Convocatòria extraordinària: fins al 31 de juliol
Els canvis se sol·licitaran a l’email del departament corresponent i en cas de ser acceptats es notificaran l’1 de setembre:
Alemany: 46036414.alemany@edu.gva.es
Anglés: 46036414.angles@edu.gva.es
Francés: 46036414.frances@edu.gva.es
Valencià: 46036414.valencia@edu.gva.es
Qualsevol sol·licitud de canvi ha d’anar acompanyada del justificant corresponent que acredite una de les situacions que justifiquen el canvi, segons normativa.
Resultats convocatòria ordinària
Data de publicació notes PROVISIONALS:
- Francés: 23 juny (CONSULTA ACÍ)
- Anglés: 22 juny (CONSULTA ACÍ)
- Valencià: 25 juny (CONSULTA ACÍ)
Atenció: La revisió s’ha de demanar presencialment a la secretaria del centre durant els 3 dies següents a la publicació de les notes provisionals.
Data de publicació notes DEFINITIVES:
- Francés: 2 juliol (CONSULTA ACÍ)
- Anglés: 3 juliol (CONSULTA ACÍ)
- Valencià: 2 juliol (CONSULTA ACÍ)
Revisions
La revisió s’ha de demanar presencialment a la secretaria del centre durant els 3 dies següents a la publicació de les notes provisionals.
- Anglés: 2 juliol (Sala d’actes)
- 10:00 – 10:30 : B2
- 11:00 – 11:30 : C1
- 11:30 – 12:00 : B1/ C2
- Francés: 1 juliol a les 10h (Aula 23)
- Valencià: 1 juliol (Sala d’actes)
- 9:30 – 11:00 : C1
- 11:00 – 12:30 : B2
- 12:30 – 13:00 : C2
- 13:00 – 13:30 : B1
Reclamacions
Les reclamacions es presentaran per registre d’entrada durant els 3 dies següents a la publicació de les notes definitives, segons allò que regula la normativa aplicable:
Ordre 32/2011, de 20 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el dret de l’alumnat a l’objectivitat en l’avaluació, i s’estableix el procediment de reclamació de qualificacions obtingudes i de les decisions de promoció, de certificació o d’obtenció del títol acadèmic que corresponga.
