ERASMUS

accedeix al blog ERASMUS

Els projectes Erasmus + KA101 són oportunitats perquè professors del centre emprenguen una experiència d’aprenentatge en un altre país. Inclou mobilitats per a la realització de cursos d’anglés o sobre metodologies didàctiques, a més de períodes d’observació en altres centres escolars europeus.

Hem realitzat el 1r Projecte ES01-KA101-062750.

CREANT LA NOSTRA ECO-ESCOLA. ESCOLA OBERTA COM A BASE CREATIVA I INNOVADORA PER A MILLORAR LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES.

Els coneixements adquirits en aqueixos cursos van ser: la creació i edició de vídeos, les tècniques d’expressió i de relaxació, la metodologia Montessori, la creació d’un clima positiu a l’aula i en el centre en gestionar les emocions, el treball per projectes o ABP i la millora del nivell lingüístic de l’anglés.

A més, un tutor de Primària, una tutora d’Infantil i una mestra d’Audició i Llenguatge de l’aula d’Educació Especial; van estar visitant un col·legi danés, observant i prenent notes de com treballen les noves tecnologies, les assemblees, la inclusió de l’alumnat d’Educació Especial i l’ús dels espais en Educació Infantil.

PRESELECCIÓ ALUMNAT PARTICIPANT ERASMUS

logotip guanyador creat per Eva Daniela Torrins