Beques i ajudes

AJUDES DE MENJADOR ESCOLAR 2024-25:

.

AJUDES DE TRANSPORT ESCOLAR 2024-25:

• Normativa del procediment
  • Enllaç a pàgina de la Conselleria
  • Imprés de sol·licitud ANNEX I
  • Presentació de sol·licituds: FINS EL 23 DE JULIOL 2024 en el centre.
  • Requisits: Serà beneficiari l’alumnat que complisca els requisits establits en la base segona de l’Ordre 37/2016 (DOCV núm 7838 de 27 de juliol):
    • Alumnat escolaritzat en un centre d’un municipi diferent del de la seua residència per no existir en aquest oferta educativa.
    • Alumnat escolaritzat a l’aula d’Educació Especial del centre.
    • Alumnat que el seu domicili habitual, degudament acreditat, estiga a una distància igual o superior a 3 km del centre educatiu en què estiga escolaritzat (consulte les condicions en la normativa 37/2016 a dalt enllaçada).
  • Procediment:
    • Alumnat que ja va sol·licitar l’ajuda per al present curs escolar 2023-24:
      • Des de web família: podran visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregravats les dades que obren en poder d’aquesta administració.
      • Presencialment: podran sol·licitar en el centre educatiu on estiga matriculat, un esborrany de sol·licitud d’ajudes individuals de transport escolar, on constaran pregravats les dades que obren en poder l’administració.
    • Alumnat que en el curs 2023-24 no va sol·licitar l’ajuda:
      • Presentant l’Annex I, emplenat i adjuntant la documentació acreditativa que es requerisca per a ser alumnat beneficiari del transport escolar en el centre on estarà matriculat durant el curs 2024-25.

.

PROGRAMA BANC DE LLIBRES I XEC-LLIBRE 24-25:

Tots els alumnes d’Educació Primària poden participar en el programa BANC DE LLIBRES si estan matriculats en els cursos de 3r, 4t, 5é o 6é; i en el programa XEC-LLIBRE si estan matriculats en 1r o 2n.

L’alumnat que ja va rebre xec-llibre aquest curs o va participar en el banc de llibres 2023-24, no han de presentar sol·licitud, la seua renovació per a la participació de la convocatòria 2024-25 és automàtica, NOMÉS HAN D’EMPLENAR SOL·LICITUD TELEMÀTICA I ENTREGAR-LA EN EL CENTRE, ELS ALUMNES QUE ENGUANY CURSEN INFANTIL 5 ANYS I EL CURS QUE VE ESTARAN EN 1r DE PRIMÀRIA, O ELS DE 1r A 6é DE PRIMÀRIA QUE NO VAN PARTICIPAR EL CURS PASSAT PER QUALSEVOL RAÓ.

Per a poder participar:

• Alumnat participant per primera vegada:
    • Requisits:
      • Estar matriculat per al curs 2024-25 en un centre participant (el nostre centre CEIP EL FABRAQUER és centre participant).
      • Presentar al centre la sol·licitud obtinguda telemàticament en el termini indicat en el centre corresponent. (sol·licitud )
      • Entregar el lot complet de llibres del curs 2023-24 en finalitzar aquest (quedarà exempt l’alumnat que es matricule per al curs 2024-25 en 1r de primària, i per tractar-se de material no reutilitzable, l’alumnat de 2n de primària).
    • Haurà de sol·licitar-ho de manera electrònica:
    • Presentació de sol·licituds FINS Al 10/11/2024:
      • Alumnes de 2n a 6é de primària deuran presentar la sol·licitud en el centre en el que han estat matriculats durant el curs 2023-24.
      • Alumnes de 1r de primària deuran presentar la sol·licitud en el centre en el que es matriculen per al curs 2024-25.
  • Alumnat que ja participà durant el curs anterior 2023-24:
    • Requisits:
      • Presentar el document de lliurament de llibres de text i material curricular degudament emplenat.
    • No ha de presentar sol·licitud, ja que manté la condició de participant sempre que complisca els requisits.
    • Lliurament de lots de llibres i document de lliurament: fins al 30 de juny.

Els XEC-LLIBRES de 1r i 2n es podran recollir en el centre en setembre.

.

AJUDES PER A ALUMNAT AMB NECESSITAT DE SUPORT EDUCATIU 24-25:

• Normativa
  • Informació Ministeri
  • Requisits: Alumnat amb necessitats de suport educatiu derivades de discapacitat, trastorns greus de conducta, trastorns greus de la comunicació i del llenguatge, trastorn de l’espectre autista i necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats.
  • Sol·licitud: Telemàtica
  • Termini:del 30 de abril al 13 de setembre de 2024