Menjador escolar

CONSULTA EL MENÚ D’AQUEST MES ACÍ

Vols que el teu fill/a es quede al menjador? PUNXA ACÍ

NORMES SOBRE L’ÚS DEL SERVEI DE MENJADOR

coneix les nostres instal·lacions

Menú celebració: VIDA SOSTENIBLE

COVID MENJADOR

L’alumnat usuari del menjador que no acudisca al centre per estar confinat, tant per ser positiu, com per ser contacte estret d’un positiu, quedarà exempt de pagar la quota del menjador corresponent a aqueixos dies sempre que el comunique al tutor/a de l’alumne/a degudament.
En cas de no existir la circumstància de confinament, no comunicar-lo degudament, o que l’alumne/a no acudisca al centre per voluntat de la família sense que es produïsca positiu o sense confinament, sí que hauran d’abonar-se les quotes del menjador.
A més, també està disponible el servei de càtering per a l’alumnat confinat, de manera que podran emportar-se a casa el menjar en un tupper. En cas de fer ús d’aquest servei, sí que es pagarà la quota corresponent al menjador d’aqueixos dies, i haurà d’adaptar-se a les condicions del document que s’adjunta, així com signar-lo i entregar-lo en el centre.

En qualsevol cas, els rebuts del menjador es passaran al cobrament a mes vençut.