Xarxa llibres 2023-24

S’obri el termini per a participar en la xarxa llibres 2023-24 per a educació primària de 3r a 6é i obtindre xec llibre per a la compra de llibres i material didàctic en 1r i 2n.
L’alumnat que ja va rebre xec llibre aquest curs o va participar en el banc de llibres 2022-23, no han de presentar sol·licitud, la seua renovació per a la participació en la convocatòria 2023-24 és automàtica, NOMÉS HAN D’EMPLENAR SOL·LICITUD TELEMÀTICA I ENTREGAR-LA EN EL CENTRE, ELS ALUMNES QUE ENGUANY CURSEN INFANTIL 5 ANYS I EL CURS QUE VE ESTARAN EN 1r DE PRIMÀRIA, O ELS DE 1r A 6é DE PRIMÀRIA QUE NO VAN PARTICIPAR EL CURS PASSAT PER QUALSEVOL RAÓ.

El termini ordinari per a emplenar les sol·licituds telemàticament i entregar-les en el centre s’obri el 4 de juny i es tanca el 14 de juliol.
Seguit de tres terminis extraordinaris per a noves matriculacions, sent el primer des que es resolga el període ordinari fins al 15 de setembre, el segon des que es resolga el primer fins a 6 d’octubre, i el tercer des que es resolga el segon fins a 10 de novembre.

Consulta el document de les instruccions per a fer la sol·licitud telemàtica i pots descarregar l’imprés per a fer-ho presencialment al centre.