Guanyadors del concurs de carabasses d’Halloween

La celebració del concurs de carabasses d’Halloween va anar tot un èxit amb desenes de carabasses decorades aportades per les famílies dels alumnes i alumnes del nostre centre. Cada classe va tindre la seua carabassa guanyadora amb un diploma per al seu autor/a i les guanyadores del concurs general van ser: en la categoria de 3 a 7 anys, Julia García Belmar d’infantil 3 anys B, amb una preciosa carabassa de colors vius; en la categoria de 8 a 12 anys, Julia Verdú Navarro de 6é primària A, amb una terrorífica carabassa amb ulls i dents ensangonades.

Les dues alumnes van rebre el seu regal de mans de la directora del centre amb molta il·lusió i alegria, del qual podran gaudir en el pròxim Halloween i durant moments inoblidables de lectura.

Enhorabona a les guanyadores i esperem les carabasses de tots vosaltres per al curs que ve.