Llibres de text

La xarxa de llibres és una iniciativa proposada per Conselleria d’Educació, a fi de fomentar entre l’alumnat l’ús responsable i compartit dels llibres de text de manera que puguen passar en condicions adequades d’uns alumnes a uns altres, i puguen ser utilitzats diversos cursos.

En el llistat de llibres de cada curs trobareu dos tipus de llibres:

• banc de llibres: són els que formen part d’aquesta xarxa de llibres que finança la Conselleria d’Educació
  • fungibles: són llibres, quadernets i materials d’ús dels alumnes que han de ser proporcionats per les famílies

Els alumnes participants de 1r i 2n reben un xec-llibre que poden canviar en les llibreries pel material fungible dels seus fills/as.
Els alumnes de 3r a 6é de primària participants rebran o podran usar els llibres del banc de llibres previ a un compromís per la seua part en la cura i devolució dels mateixos al final del curs escolar.

libros-listado-24-25

INSTRUCCIONS_FAMILIES_V