Fira del llibre al Fabraquer. RESCATA UN LLIBRE

El pròxim 10 de juny, organitzada per l’AMPA del centre i la comissió de llibres i biblioteca, es durà a terme una FIRA DEL LLIBRE en la qual els xiquets i pares podreu adquirir llibres a preus molt assequilbles amb el lema “rescata un llibre”.

Durant la jornada, l’alumnat podrà adquirir llibres amb descomptes de fins al 70% sobre el seu preu original. Els llibres tindran aquests preus:

Per expositors: 3€, 4€, 5€, 6€, 8€, 10€, 12€, 15€, 20€

També hi haurà expositors de liquidació on podran adquirir 2 llibres per només 5 euros o 3 llibres per 10€. Els llibres seran de diferents temàtiques: de consulta, còmics de Marvel, manga, lectures graduades, narrativa, llibres d’activitats, etc.

Cada grup d’alumnes acudirà durant un moment del dia i les famílies estan convidades a acudir de 13 a 14 hores acompanyant als seus fills xicotets o a compara llibres pel seu compte.