FONS SOCIAL EUROPEU

El Programa del Fons Social Europeu pretén millorar l’educació i la formació de l’alumnat. Al nostre centre comptem amb quatre sessions de reforç educatiu aplicades en 5é i 6é de primària amb activitats de reforç educatiu en Educació Primària impartides per mestres del centre en horari lectiu com a complement del reforç habitual. Es defineixen com a activitats d’atenció i suport educatiu, orientades a afavorir el desenvolupament de les competències clau i habilitats en l’alumnat que curse Educació Primària i requereix una major atenció educativa.

Els objectius d’aquest programa són:

• Reduir i prevenir l’abandonament escolar primerenc.
  • Afavorir l’èxit escolar, així com reduir la taxa de fracàs, repetició i absentisme.
  • Reforçar el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat amb dificultats d’aprenentatge i necessitat de suport socioeducatiu.