5é primària

Accedeix als blogs i webs del teus professors

LA CLASSE DE CUCA. És la web de la profe del Fabraquer, Cuca. Una web per a repassar, aprendre i jugar a tots els continguts de l’escola, principalment els de 5é i 6é de primària. CLICA A LA FOTO I PASSA-HO BÉ.

Projecte ENS MANTENIM SANS

Concurs cartell ERASMUS 23-24

CORRELLENGUA 2023

GAMIFICACIÓ

TREBALLS I PROJECTES

TERTULIA DIALÒGICA AL 8 DE MARÇ

CELEBRACIÓ DEL 9 D’OCTUBRE

Enguany hem tingut l’honor de ser els protagonistes de la celebració del 9 d’octubre entre tots els col·legis de l’el Campello. Els nostres alumnes i alumnes de 5é curs han sigut els actors i actrius que han representat «El Jaumet» que commemora l’entrada de Jaume I a València i la tradicional «mocadorá» o dia dels enamorats valencians.

Diversos mitjans de comunicació han recollit l’esdeveniment i han publicat notícies i imatges dels nostres artistes.

NOTÍCIES AJUNTAMENT CAMPELLO

OCI ALACANT

OLIMPÍADA MATEMÀTICA

Les matemàtiques són fonamentals per al desenvolupament intel·lectual dels xiquets i xiquetes, els ajuda ser lògics, a raonar ordenadament i a tindre una ment preparada per al pensament, la crítica i l’abstracció.

Els alunmos de 5é van tindre l’oportunitat de fer una olimpíada matemàtica. Van treballar en equip, van gaudir del procés i es van acabar convertint en uns super medallistes olímpics.

Els nostres profes tenen molt clar que l’educació a través del joc, experiments pràctics i pensament crític, són els millors mètodes per a ensenyar matemàtiques i ciències, ja que eleven el rendiment i estimulen l’aprenentatge.

DIA DE LA XIQUETA I LA DONA EN LA CIÈNCIA

El passat 11 de febrer es va commemorar el dia internacional de la xiqueta i la dona en la ciència, i gràcies a l’Ajuntament de l’el Campello ens va visitar Sra. Sandra Caballero Domínguez, doctora en física, professora i investigadora del departament de física aplicada en La Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Ens va contar com durant la història s’ha menyspreat el paper de dones investigadores i científiques que havien d’amagar la seua condició de dona per a poder publicar els seus treballs. I el cas de la seua pròpia àvia que va haver de deixar d’estudiar química per a cuidar dels seus germans xicotets, mentre ells sí que van poder estudiar carreres científiques i exercir altres professions sense cap mena de restriccions o traves.

Vam fer experiments amb l’electricitat i vam veure que per ser dona, no hem de deixar de fer i estudiar el que ens agrada i és la nostra vocació. Clica en aquest enllaç per a saber més