COMUNICAT DEL CEIP EL CAMPÉS DAVANT CASOS DE COVID19

El CEIP EL CAMPÉS vol recordar a totes les famílies i membres de la comunitat educativa:

Que tots els casos de COVID-19 són confirmats exclusivament per Sanitat Pública i que estableix un període d’aïllament preventiu de 7 dies. Després d’aquest període l’alumnat pot tornar a l’escola. També que els 10 dies després de la quarentena, cal extremar les mesures de protecció i evitar les interaccions socials utilitzant sempre la mascareta.

Vos recordem que l’alumnat en contacte estret amb un positiu per COVID-19 no pot assistir a l’escola i té que guardar quarentena a l’igual que el seu contacte positiu, sempre que no tinga la pauta completa de vacunació, com és el cas de l’alumnat d’infantil i primària. Tampoc pot assistir a l’escola l’alumnat amb símptomes de quaselvol altra malaltia, febre, etc.

Insistim a recordar-vos que les dades mèdiques són privades i la seua revelació o comunicació sense l’autorització expressa dels afectats estan fortament penats per la legislació espanyola. Sanitat Pública és l’única autoritzada a confirmar els casos de contagis i a comunicar-los, quan corresponga als mateixos afectats.

Apel·lem una vegada més a la responsabilitat social de tota la comunitat educativa, per garantir la seguretat de totes i tots dins i fora de l’escola.