En el nostre centre existixen 6 aules: 2 d’elles (niu i bressol) amb un ambient mes relaxat i neutre, alberga l’alumnat més xicotet de l’escola. Estos espais es programen entre ells i estan pensats per i pel xiquet i la xiquet, sempre respectant la visió de la infància.

Les altres 4 aules restants (talents, la llar, galeria d’art i blocs) són aules ateliers, aspecte que definix la nostra metodologia. En estos atelieres es treballaran diferents propostes i instal·lacions i provocacions que giraran entorn a un element. Per a esta acció, l’alumnat rota cada dia per un atelier diferent. Estes aules estan ambientades en el nom que les definix i en les activitats/proposades que allí es duen a terme.

SALA DE PSICOMOTRICIDAD
COMEDOR