
PROJECTE D’INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ 23-25
Reconeguem als infants com a persones capaces, intel·ligents, competents, portadores de drets i amb una cultura específica. Per al xiquet i la xiqueta, aprendre és un procés, tant individual com social, de construcció de nous significats a través de les relacions que li ofereix la realitat que l’envolta.
El claustre està immers en un procés de reflexió i formació pedagògica, el qual ha portat a un replantejament profund de les pràctiques d’ensenyament- aprenentatge. Un nou camí enfocat en la transformació dels espais per impulsar l’evolució pedagògica, atés que el claustre té la certesa que la reforma del espais acompanya el canvi educatiu, canvis amb fonament pedagògic.
El vincle entre l’espai i la pedagogia és tan inherent que, sovint, la distribució dels espais informa del model pedagògic del centre. És per aquest motiu que la nostra mirada d’infància i continuar aprofondint en l’aplicació de metodologies actives comporta necessariament una revisió i replantejament dels seus usos.
Fa 3 cursos, en el marc de la convocatòia de Projectes d’Investigació i Innovació de la Conselleria d’Educació, iniciarem la transformació dels espais exteriors. Actualment en el curs 23-24 i 24-25 abordarem la transformació dels espais interiors.

