Nous espais, nova essència

PROJECTE D’INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ 23-25

Reconeguem als infants com a persones capaces, intel·ligents, competents, portadores de drets i amb una cultura específica. Per al xiquet i la xiqueta, aprendre és un procés, tant individual com social, de construcció de nous significats a través de les relacions que li ofereix la realitat que l’envolta.

El claustre està immers en un procés de reflexió i formació pedagògica, el qual ha portat a un replantejament profund de les pràctiques d’ensenyament- aprenentatge. Un nou camí enfocat en la transformació dels espais per impulsar l’evolució pedagògica, atés que el claustre té la certesa que la reforma del espais acompanya el canvi educatiu, canvis amb fonament pedagògic.

El vincle entre l’espai i la pedagogia és tan inherent que, sovint, la distribució dels espais informa del model pedagògic del centre. És per aquest motiu que la nostra mirada d’infància i continuar aprofondint en l’aplicació de metodologies actives comporta necessariament una revisió i replantejament dels seus usos.

Fa 3 cursos, en el marc de la convocatòia de Projectes d’Investigació i Innovació de la Conselleria d’Educació, iniciarem la transformació dels espais exteriors. Actualment en el curs 23-24 i 24-25 abordarem la transformació dels espais interiors.

Espais a tranformar el curs 23-24
Espais a transformar durant el curs 24-25.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies