Per a aquells que, HAVENT PARTICIPAT EN EL PROCÉS d’admissió establit per la Conselleria d’Educació per a l’obtenció de plaça en qualsevol centre educatiu distint a este i no hagen obtingut plaça en cap dels centres sol·licitats –o l’adjudicat no els interesse- i per a aquells que, NO HAVENT PARTICIPAT en el procés d’admissió, tinguen la intenció de matricular-se a l’Escola de Capatassos Agrícoles (ECA) en el període EXTRAORDINARI DE MATRÍCULA de SETEMBRE es comunica que:
L’ECA elaborarà LLISTES PRÒPIES D’ADJUDICACIÓ per a cada un dels cicles formatius que manquen de llista d’espera o per a aquells que sí que les tinguen, en previsió que estes s’esgoten i encara existisquen places per cobrir. Per a ser inclòs en estes llistes caldrà enviar un correu electrònic, a partir del 28 de juliol de 2026, a escuela.capataces@dival.es amb el següent format:
ASSUMPTE: Llista d’adjudicació cicle “NOM DEL CICLE”
(AGROECOLOGIA, JARDINERIA, PAISATGISME o GESTIÓ FORESTAL)
COS DEL CORREU:
PARTICIPACIÓ EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ: □ SÍ □NO
Nom, cognoms, edat, número de telèfon i titulació que es posseïx.
En el cas que l’ECA tinga necessitat de recórrer a estes llistes d’adjudicació es dirà als candidats seguint l’estricte orde de recepció de les peticions. Es realitzaran tres intents de localització i, passades 24 hores, si no s’ha obtingut resposta, es procedirà a cridar al següent de la llista. Només es tindran en compte els correus que complisquen amb els requisits indicats anteriorment
