EMOCIONANT

Així ha sigut l’entrada a l’escola d’aquest matí. De veritat que no esperàvem els vostres aplaudiments. No tenim clar si eren perquè per fi ha començat el curs escolar o perquè reconeixeu l’esforç que totxs hem fet per a aconseguir fer-ho a temps. Volem pensar que ha sigut el segon.

Mai havíem viscut una cosa així, però clar, mai havíem canviat tot un col·le de lloc amb la vostra ajuda. En eixos dies quan les coses no ens ixen tan bé com ens agradaria i el nostre treball no sembla donar el seu fruit, recordarem aquests dies del mes d’agost en els quals vam fer entre tots el miracle de posar en marxa un col·le nou i, per descomptat, els aplaudiments de hui ens acompanyaran sempre. Gràcies per moments com el de hui!