PÀGINA D’ADMISSIÓ DE CONSELLERIA

RECLAMACIONS ALS LLISTATS DEFINITIUS

Per a formular reclamacions als llistats definitius heu de fer un Recurs D’alzada davant la Direcció Territorial d’Educación d’Alicante a través de la SOL.LICITUD GENERAL UNICA. En l’apart de SOLICITUD es convenient que aparega l’expresió ‘formulo Recurs d’Alzada contra els llistats definitius d’ admisió al nivel XX del centre YY

CIRCUMSTÀNCIES ESPECÍFIQUES PER AL CEIP DOCTOR CALATAYUD

El Consell Escolar del CEIP Doctor Calatayud, en l reunió extraordinària celebrada el 29 d’abril de 2024, va decidir que les circumstàncies específiques que es valoraran en el procés d’admissió seran les següents:

-Que s’haja sol·licitat nostre centre en primera opció
-Pare, mare o tutor legal treballador/a en el centre en el servici de menjador o neteja.

Totes dues circumstàncies hauran d’estar degudament acreditades perquè es puga comptar un punt extra com a màxim en la sol·licitud.

Cada any realitzem Jornada de Portes Obertes al voltant del mes de març, però no organitzem visites personalitzades. Si vols saber més sobre el nostre col·le, navega per la nostra pàgina web.

Realitzar jornades de portes obertes no és obligatori i fer-les tampoc és tan útil: el vostre poder d’elecció està molt limitat per la capacitat de cada centre i pels punts que pugueu reunir. A més, en el més bonic dels col·les et pot tocar el profe que menys t’agrada i en el més vell i lleig et pot tocar la profe dels teus somnis. És més, et pot tocar el teu col·le favorit amb la teua directora favorita i a l’any següent la directora es va i et fot els plans.

El vostre poder d’elecció està molt limitat

Ànim i bona sort.

Un col·le és molt més del que es veu en un ratet. Afortunadament tots els col·les d’Aspe són bons col·les. Quan et toca un col·le que no volies tens dues opcions:

-O et fas a la idea i gaudeixes del viatge.

-O demostres el teu desgrat cada dia, fent-li la vida molt difícil a tod@s, sobretot a les teues hij@s.

L’algorisme decidirà el teu centre, però eres tu qui ha de convertir-lo en el teu col·le.

Si no vos agrada la vostra escola o no teniu confiança en l’equip docent o directiu, ès el momento d’intentar canviar de centre. Durant l’any ès molt mès complicat.

Ànim i bona sort.

A ASPE TOTES LES ESCOLES SON BONES ESCOLES

Les nostres arrels són a les “Escoles Noves”, construïdes a principis dels anys 30 amb l’esforç i la participació de tot un poble dirigit per un alcalde amb una gran voluntat i determinació. Després de noranta i tants anys al servei dels xiquets i xiquetes d’Aspe, mudem el nostre exterior encara que continuem conservant la il·lusió i les ganes d’aquells primers ocupants del Doctor Calatayud. El nostre col·le canvia d’ubicació per a poder oferir a la nostra comunitat una escola amb totes les condicions, però continuem sent les mateixes persones que sempre s’han preocupat per l’educació i el benestar de les noves generacions d’aspenses i de les seues famílies.

Una escola és molt més que l’espai que ocupa, però aqueix espai és de summa importància. Som un col·le, i volem ser un lloc de creació i d’aprenentatge, d’experimentació, de llibertat i de vida.

Aquestes fotos les va realitzar el fotògraf DAVID FRUTOS quan el nostre col·le encara no estava acabat del tot… a poc a poc ho anem fent nostre.