M’IMPORTA UN RAVE

Un rave tan gros i tan bo com el primer de la collita de 2023. Encara que s’ho ha menjat el nostre director d’una sola mossegada, assegura que estava boníssim i molt dolç, encara que amb un puntet de picant.

El nostre hort escolar és d’estar per casa, però té l’afecte i la cura de totxs els xiquets i xiquetes del col·le i les ganes dels nostres profes amb el consell i l’orientació de la senyo Magda i la senyo Susi.

El nostre hort està començant, i per descomptat que ens encantaria poder proveir a la cuina, i que les faves, les tomaques i els pimentons ens donaren per a alimentar a tot el col·le… però, sent realistes, ens conformarem que el nostre alumnat tinga la possibilitat de cultivar i veure créixer coses que ens podem menjar.

Cultivar la terra costa, com costen moltes coses en la vida. No sempre ixen les coses com volem i no sempre podem controlar tots els elements, però com gaudim veient el fruit del nostre treball!