¡SORT!

Dir “fisioterapèuta” sense travar-se no és gens fàcil, com no serà gens fàcil acomiadar-nos de la nostra.

Mónica ens ha acompanyat en aquests primers mesos de marxa i ha sigut l’encarregada d’organitzar l’aula de Margarita Comas, buscar els materials i organitzar horaris i atenció a tots aquells i aquelles alumnes que ho necessitaven.

El seu objectiu ha sigut sempre el d’ajudar que tot l’alumnat del col·le poguera accedir als espais i activitats ajudant-los amb una mescla perfecta d’exigència i afecte i recodant-nos a tots la importància de la inclusió.

Després de molts anys de treball a Aspe per fi ha aconseguit acostar-se a casa i el pròxim 14 de febrer ens dirà adeu per sempre.

Ha sigut un plaer conéixer-la i poder compartir aquests mesos tan intensos amb ella. Encara us dona temps a acomiadar-vos.

Esperem que la substitució es realitze al més prompte possible i que la nova persona responsable del servei siga tan treballadora i compromesa com Mónica.

Moltes gràcies per tot i molta sort en la teua nova aventura!