INFORMACIÓ PER A TOTXS

Tota la informació sobre les avaluacions està accessible a través de la pàgina de WEBFAMILIA. Podem donar d’alta tantes adreces de correu com ens faciliteu, de manera que cada responsable familiar puga tindre accés a la informació de l’alumnat de manera independent. Si vols poder accedir a la informació hauràs de facilitar-nos una adreça de correu electrònic a la qual puguem enviar-te la teua contrasenya. Us recordem que no emetem butlletins impresos. Ajudem al planeta i ajudem també a l’alumnat, mantenint la intimitat de les seues qualificacions globals.

CALENDARI ESCOLAR

CALENDARIO-ESCOLAR-24-25-FAMILIARES

GMAIL NO ACCEPTA MÉS CORREUS

Si el vostre correu de Gmail no accepta més missatges perquè heu aconseguit el màxim feu això:

Entreu en *gmail. A la dreta li doneu als nou puntets i trieu “fotos”. A continuació, li doneu a l’engranatge que es diu “configuració” i en el primer apartat de la qualitat de la còpia trieu estalvi d’emmagatzematge.

Després feu clic a “gestionar emmagatzematge”. Podeu revisar les fotos que teniu i esborrar les borroses o les captures de pantalla, però el més important és que aneu a la secció de “recuperar espai” i feu clic a Comprimir fotos. Això tarda bastant, depenent de la quantitat de fotos que s’hagen pujat al *drive, però alliberarà molt d’espai i podreu tornar a rebre correus.

EL TEMPS PROLONGAT AMB LA PANTALLA S’ASOCIA A RETRASOS EN EL DESENVOLUPAMENT

SOBREPROTEGIR ÉS DESPROTEGIR

En aquest vídeo, Eva Millet reflexiona sobre els efectes de sobreprotegIr als nostres fills/filles. Millet descriu un nou estil de criança, al qual anomena ‘hiperpaternitat’ basat en una atenció excessiva als fills, que, segons ella, «incapacita» als xiquets a l’hora d’adquirir una de les eines bàsiques de la vida: l’autonomia. El vídeo complet està disponible AÇÍ.

FAMÍLIES SEPARADES

Seria genial que quan una parella es separa es fera d’una manera cordial entenent que això de l’amor etern només existeix en les pel·lícules i que a vegades necessitem/volem trencar compromisos que un dia vam establir. En aquests casos s’hauria de tindre sempre en compte l’interés dels menors al seu càrrec, ja que aqueix sí que és un compromís del qual no ens podem desentendre. Lamentablement aquest no sempre és el cas. Hi ha situacions en les quals la relació familiar s’ha de gestionar a través de professionals com a coordinadors de parentalitat, jutges, o altres professionals.

En el nostre col·le la informació sobre l’alumnat està accessible per a totes aquelles persones que ens hagen donat el seu correu electrònic i s’hagen donat d’alta en *WEBFAMILIA. Si tu i la teua parella us heu separat, assegureu-vos que tenim el vostre correu per a enviar-vos la contrasenya que us permeta accedir a la informació. Rares vegades enviem notes en paper però sí que ens comuniquem a través del nostre canal de TELEGRAM, que podeu seguir sense problemes.

De les autoritzacions per a excursions, etc., només enviarem una per família i és la família la que s’ha de posar d’acord per a signar-la o no. Si els progenitors no sou capaços de posar-vos d’acord nosaltres no tenim ni temps ni formació com a mediadors per a aconseguir un consens. Almenys per a algunes coses haureu de parlar pel bé de l@s menors. Quan hi haja limitacions de la pàtria potestat, només serà necessària la signatura del progenitor/a que la conserve. En principi, si confieu en nosaltres, la norma general hauria de ser autoritzar totes les activitats, ja que es planegen pensant en l’enriquiment de tot l’alumnat. Intenteu que les vostres diferències només compliquen les vostres vides i no les de totes aquelles persones que us envolten. Moltes gràcies.