ASSOCIA’T!

L’Associació de Mares i Pares (AMPA) és una associació que ajuda a realitzar activitats en el col·le que d’una altra manera seria impossible dur a terme.

No ens fem socis de l’AMPA perquè ens donen un descompte en una excursió o perquè ens facen un regal: ens fem socis de l’AMPA per a ajudar i fer costat als nostres fills i filles a continuar creixent i aprenent. No es tracta del que l’AMPA puga fer per tu, sinó del que tu pots fer per l’AMPA.

El Consell Escolar del col·le compta amb una representant de l’AMPA que va ser triada en assemblea. Es tracta de Miriam Sánchez.

QUOTA ANUAL

La quota anual de l’AMPA és de 15 euros per família.

Fins al 31 de desembre podeu ingressar la quota de l’AMPA mitjançant transferència bancària o ingrés en el següent número que compte:

Banc Santander: ES24 0030 3037 68 0001151271

En el CONCEPTE heu de posar el nom complet i el curs de l’alumnat.

Si teniu qualsevol problema, poseu-vos en contacte amb les persones vocals o membres de la Junta Directiva.

Una vegada realitzada la transferència podeu enviar una foto del rebut generat i enviar-lo a la persona vocal del grup o per mail a: apa.dr.calatayud@gmail.com

En aquest nou curs reprenem les activitats extraescolars en el nostre col·le per a oferir una nova oferta lúdica, esportiva i artística.