OFERTA EDUCATIVA i INSCRIPCIÓ CURS 2023-24

Comencem el curs 2023-24 ampliant l’oferta educativa amb alguns tallers que després de la pandèmia deixarem de realitzar amb l’alumnat, la qual cosa suposa recol·locació de materials i adaptació d’espais per a poder acollir-los.
A més estem preparant novetats per als tallers, amb nous recursos i activitats que a poc a poc us anirem presentant.
Al seu torn, comencen les reunions per a organitzar la resta d’activitats que duem a terme des de la DOMVS, per la qual cosa aquesta setmana d’inici s’ha quedat curta per a solucionar tots aquests temes.
Però el més interessant per a vosaltres és que el dilluns 11 obrim el termini d’inscripció per a visitar la Domus el curs 23-24, acabat d’estrenar.
Cal emplenar el formulari de la nostra web i ens posarem en contacte amb vosaltres com més prompte millor per a concretar els detalls.

Us deixem ara la presentació de totes les activitats oferides en aquest curs 23-24 perquè pugueu decidir què voleu fer amb el vostre alumnat durant la visita a la DOMUS.