Llistat de llibres de text i material escolar.

CURS 2024/2025

INFANTIL: *El material el tindreu disponible al setembre a l’escola i la compra es fa a través de l’enllaç de Tekman enviat al Telegram de cada nivell.

PRIMÀRIA: El material sobrant de cursos anteriors com carpetes, fundes de plàstic, tisores, regles… es pot reutilitzar, no cal tornar-lo a comprar.

A setembre l’AMPA informarà sobre la quota del banc de recursos i material (+ipads).

IMPORTANT: 1r i 2n de primària no heu de vindre al centre a recollir el XEC-LLIBRE.

NOVETATS PRIMÀRIA:

• 1r i 2n de primària aquest curs no han de comprar cap llibre de text, com a novetat serà el centre qui gestiona el XEC-LLIBRE i farà la comanda directament, aleshores, al setembre tindràn ja tots els llibres necessaris al centre. Sols haureu de comprar el material escolar i el llibre de lectura en 2n de primària.
  • El llibre de lectura en 1r de primària informarà la tutora en la reunió d’inici de curs.
  • de 3r de primària fins a 6è sols heu de comprar l’ ACTIVITY BOOK d’anglés, el llibre de lectura i el material escolar.