HORARI OCTUBRE A MAIG

Us recordem que a partir del demà (1 d’octubre) passem ja a l’horari de jornada continuada.
L’horari lectiu serà de 9h a 14h.
L’horari del menjador serà des de les 14h fins a les 15:30h.

I el de les activitats extraescolars voluntàries des de les 15:30h fins a les 17h. (les portes s’obriran a les 16:50)

Recordem que:
L’ALUMNAT D’INFANTIL ENTRA PER LA PORTA MENUDA A LES 9:05H I ES TANCA A LES 9:15
L’ALUMNAT DE PRIMÀRIA ENTRA PER LA PORTA GRAN A LES 9:00H I ES TANCA A LES 9.05
LES PORTES S’OBRIRAN UNA MICA ABANS

Qualsevol entrada després d’eixa hora és registra a Itaca / Web família com a retard.

En cas de retard pel patí, l’alumnat ha d’entrar acompanyat d’un adult responsable fins a consergeria on signarà en el registre justificant-lo.
En cas de retard per la vesprada, després de les 17:05, s’haurà de signar el comunicat de retard.

Gràcies per la vostra col·laboració. Salutacions