Llistats Provisionals i puntuació de tall. Ajudes de Menjador 24-25

Publicats els llistats PROVISIONALS de l’alumnat beneficiari de les ajudes de menjador escolar. Podran  consultar-les al tauler principal  de l’escola de 9h a 14h.

Podeu cridar al centre: 961719070. O be por correo electrónic:  46003366@gva.es

Es disposen d’un termini de 10 dies hàbils per a la presentació, si considereu convenient, de la documentació oportuna en cas de que considereu errònia la puntuació obtinguda.Adjuntem document al·legació.

Les persones que ho consideren, han de presentar al·legacions en la secretaria del centre, on haureu d’entregar:

• El model d’al·legacions emplenat.
  • La documentació que justifique la vostra al·legació

Adjuntem la RESOLUCIÓ que estableix la puntuació mínima per a la concessió de beques de menjador, així com l’import d’ajuda corresponent a cada puntuació.