ADMISSIÓ CURS 2024/2025

Publicada la normativa que regula el procés d’admissió per al pròxim curs, especialment important per a noves matrícules i canvis de centre. La presentació de sol.licituds telemàtiques, per a noves matrícules o canvis de centre seran del 30 de maig al 6 de juny de 2024 (ambdós inlosos).

Una vegada publicades les llistes definitives, cal formalitzar la matricula i presentar la documentació necessària en el centre admés de manera presencial. A partir del 15 de juliol.

Recordeu que l’alumnat que està matriculat al centre, no ha de fer cap procediment (inclós alumnat de 2 anys)

CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA (Novetat): es concedirà 1 punt a aquelles sol·licituds que trien el nostre centre com a primera opció.

LLETRA DE SORTEIG EN CAS D’EMPAT: Primer cognom A P. Segon cognom P O.

TOTES LES CLAUS PERQUÈ EL PROCÉS D’ADMISSIÓ SIGA UN EXIT

PROCÉS D’ADMISSIÓ

Procés pel qual un/a alumne/a es matricula en un centre educatiu, habitualment per primera vegada, o canvia de centre educatiu. +info.

ENLLAÇOS AL PROCÉS D’ADMISSIÓ: