Data de consulta: del 25 de febrer a les 9 h fins al 4 de març a les 14 h.
Estimades famílies,
En compliment d’allò que estableix l’Orde 2/2025, de 7 de febrer (DOGV 10043), sobre la consulta de la llengua base dels seus fills/es, s’entregarà a través de l’alumnat, la següent documentació:
1 Una còpia de l’annex de l’Orde.
2 Una fitxa individual de cada alumne/a, amb les dades del seu fill/a i del/dels representants legals.
Els progenitors/representants legals que observen dades incorrectes en la fitxa, caldrà que ho comuniquen a la secretaria del centre abans del divendres 14 de febrer, per tal d’actualitzar el cens.
En el cas de progenitors/res que no conviuen, es donaran 2 còpies. En cas de que un dels dos progenitors/res no puga accedir a la còpia, poden demanar-li-la al tutor/a dels seu fill/a.
Podeu veure al document d’aquesta publicació un resum del prodeciment que s’ha de seguir.
En els pròxims dies anirem informant de més novetats sobre el procediment.
REUNIÓ INFORMATIVA: DIMARTS 18 DE FEBRER – 14h.

ANNEX ORDE. Informació per a les famílies sobre l’elecció de llengua base
Des del dia 25 de febrer de 2025, a les 9:00 hores, fins al dia 4 de març de 2025, a les 14:00 hores, vosté podrà participar en la consulta per a triar la llengua base, valencià o castellà, per a cada un dels seus fills/es matriculats en el centre. Serà suficient amb la votació d’un
representant legal per cada fill/a. La llengua base serà la llengua que tindrà un major pes i una major presència en l’ensenyament, i si és el cas, la que s’utilitzarà perquè l’alumnat aprenga a llegir i escriure.
Per a poder participar en la consulta, s’adjunta amb este full informatiu, còpia de la fitxa de les dades del seu fill/a. Per favor, comprove que les dades són correctes. Si hi ha algun error, haurà de posar-se en contacte amb el centre educatiu per a la modificació d’estes dades.
Per a votar, haurà d’accedir a la web de la Secretaria Digital: https://consulta.gva.es
Una volta accedisca, haurà de seleccionar el seu fill/a, i introduir el número d’identificació de l’alumnat (NIA), que podrà trobar en la fitxa de les dades del seu fill/a.
En cas de no participar en la consulta, el centre en virtut de la seua autonomia assignarà l’alumne/a l’una o l’altra llengua base segons el resultat obtingut.
Resum del calendari:
Publicació del cens provisional. 17/02/2025
Reclamacions al cens provisional. Fins al 21/02/2025
Publicació del cens definitiu. Fins al 24/02/2025
Participació en la consulta. Des de les 9 hores del 25/02/2025 fins les 14 hores del
04/03/2025