Adminova: Llistats provisionals d’admissió

Ja pots consultar la llista provisional d’admissió en Infantil i Primària en la web adminova o en el tauler d’anuncis del centre.

🗓 El termini d’al·legació telemàtica està obert fins al 3 de juliol.

D’altra banda, els motius de reclamació a les llistes provisionals poden ser:

1. Motius documentats respecte de diversos apartats de la baremació.
  2. No aparèixer ni a les llistes d’admissió, ni a les de no admissió, per error en emplenar la sol·licitud.
  3. Haver sol·licitat admissió en una etapa educativa que no es correspon amb la desitjada.

AJUDES MENJADOR I/O TRANSPORT CURS 24-25

Hola, famílies! Ja han ha eixit la Resolució per a sol.licitar les ajudes de menjador. CONSULTA NORMATIVA

📆 HORARI DEL CENTRE PER A PRESENTAR-HO:

Dimarts 2 i dimecres 3 de juliol de 9 a 11h, podeu recollir els esborranys al centre. (també es pot descarregar i imprimir a WEB FAMÍLIA).

dijous 4 (11-13h) i divendres 5 (de 9 a 13h), podeu entregar els esborranys signats per ambdós progenitors i noves sol·licituds.

Noves sol·licituds (ANNEX I) d’ajudes de menjador, entrega el dijous 11 i divendres 12 de juliol de 11:30 a 14h.

Noves matrícules ho faran en el moment de formalització de matrícula.

Per a altres consultes, enviar correu al centre o cridar per telèfon.

1️⃣ QUI POT SOL·LICITAR L’AJUDA? Tot l’alumnat escolaritzat al nostre centre per al pròxim curs.

2️⃣ QUÈ HE DE FER?

➡️ Si l’he demanada al curs actual, accedir a WEB FAMÍLIA i revisar les dades des de l’apartat TRÀMITS.

✅ Si esteu d’acord, descarregar l’esborrany, signar-ho i l’entregar-ho a Secretaria en l’horari indicat.
🟥 Si no esteu d’acord amb les dades que hi apareixen, marcar la casella G, afegir a mà les dades a esmenar i ADJUNTAR la documentació que fonamente el canvi. I tot seguit, entregar l’esborrany modificat a mà i la documentació de la mateixa manera.

➡️ NO estic rebent l’ajuda, però la vull demanar per primera vegada: omplir i entregar l’ANNEX I a l’oficina de Secretaria, aportant també els següents documents:

• DNI/NIF/NIE/passaport de tots els membres de la família.
  • Certificat de convivència / empadronament col.lectiu.
  • Si s’escau també carnet de família nombrosa, monoparental, certificat de discapacitat, acreditació violència de gènere, situació de refugiat, presó, etc.

➡️ Noves matrícules ho faran en el moment de formalització de matrícula.

📣 Tots aquests documents s’hauran de dur ja fotocopiats, no es fotocopiaran al centre.

📣 NO es podran demanar ajudes de menjador/transport fora del termini establert per Conselleria.
Insistim en la necessitat de fer-ho dins del termini indicat, després no es podrà fer.

✅ Més info a la web de Conselleria.

Podeu trobar també els llindars de renda, el barem aplicable o les circumstàncies sociofamiliars especials que donen punts llegint les PREGUNTES FREQÜENTS.