Eleccions al Consell Escolar 2023

Estimades famílies:

El pròxim 23 de novembre es celebren les eleccions a Consells Escolars en els centres educatius. Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que

representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.

Com sabeu, els consells escolars participen en les decisions i projectes més transcendentals que afecten la comunitat educativa.

Per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat per contribuir a la millora de la qualitat de l’educació. Ara és el moment en què podem decidir i dissenyar escenaris igualitaris i plens d’oportunitats per a l’alumnat.

Aquesta participació, a més, ha de ser una decisió responsable i compromesa per part de tots els membres de la comunitat educativa perquè és així com es garanteix un centre educatiu democràtic, solidari i plural.

Qui pot presentar candidatura?

• El pare/mare o tutor legal de qualsevol alumne matriculat en el centre.

SI DECIDEIXES PRESENTAR LA TEUA CANDIDATURA, EMPLENA EL DOCUMENT ADJUNT EN LA SECRETARIA DEL CENTRE, junt amb fotocopia DEL NIF I UNA FOTO DE CARNET.

El termini finalitza el dimarts 7 de novembre.

US ANIMEM A PARTICIPAR!!!

Per a poder votar a les pròximes eleccions al Consell Escolar caldrà que tots els pares, mares o tutors/es legals de l’alumnat estiguen al cens.

Heu d’assegurar-vos que estiga el vostre document d’identitat i nom. En cas de no estar al llistat, heu de comunicar-ho a direcció o secretaria. En cas contrari no podrieu votar.

👉CONSULTA EL CENS. (actualitzat 20/10/23)

👉CIRCULAR INFORMATIVA.