HORARI DE JUNY

Us recordem que a partir del dijous, dia 1 de juny, iniciem l’horari intensiu.

🚪L’entrada serà, com sempre, a les 9:00 hores per les portes habituals.

📚Les classes acabaran a les 13:00 hores per a tot l’alumnat, que eixirà per les portes habituals. Les portes s’obriran abans per a l’alumnat d’Infantil. (12:50H)
🏃🏻‍♂️🍎 L’hora del pati serà des de les 10:30 h fins a les 11:00h per a l’alumnat de Primària i de 11:00 a 11:30 per a l’alumnat d’Infantil.(Infantil només farà un pati).

🍲El servei de MENJADOR començarà a les 13:00 hores fins a les 15:00 i les portes s’obriran a les 14:50 hores.
‼️ Al mes de juny NO hi ha servei d’activitats extraescolars, sols els tallers vespertins que previament haureu sol·licitat a Serveis Socials. Sols en aquest cas, podreu recollir als vostres fills/es a les 17:00h.
Recordem que el curs finalitza dimecres dia 21