XARXA LLIBRES CURS 23/24

📣📣XARXA-LLIBRES CURS 23-24

INFORMACIÓ MOLT IMPORTANT PER A L’ALUMNAT D’ INFANTIL 5 ANYS 📚

A l’ atenció de les famílies de l’ alumnat d’ infantil 5 anys:

S’ ha obert el termini per a poder sol.licitar formar part del Programa Banc-llibres per al proper curs.
Les sol.licituds s’emplenaran de manera telemàtica, es confirmarà i s’imprimirà. Una vegada impresa i signada es lliurarà al centre.( Si algú té algun problema que es pose en contacte amb la direcció del centre). SOL.LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES PER PRIMERA VEGADA.

Per aquest alumnat que passa a 1r de Primària, la participació en el banc de llibres consisteix en el lliurament per part del centre d’ un XEC LLIBRE per un import de 160€ amb el qual acudiran a una llibreria per a realitzar la compra dels llibres de text. No es podrà usar en comprar altre material. Durant el mes de juliol s’emetran els Xecs llibres. S’ avisarà a les famílies per a que acudisquen al centre a arreplegar-los.

📚ALUMNES QUE PASSEN A 2N de PRIMÀRIA📚

Igual que en 1r de primària, se’ ls lliurarà un XEC LLIBRE.
Si en aquest curs vareu ser beneficiaris del XEC LLIBRE no heu de fer cap tràmit, se’ls emetrà directament i al mes de juliol se vos avisarà quan estiga disponible el XEC LLIBRE.

📚ALUMNAT QUE PASSA A 3R DE PRIMÁRIA 📚

Si en aquest curs vareu ser benificiaris del XEC LLIBRE, no heu de fer cap tràmit, se’ls lliurarà el lot de llibres corresponent al començament del curs.

📚RESTA D’ ALUMNAT (ELS QUE PASSEN A 4t, 5é i 6é de PRIMÀRIA)

Si en aquest curs han participat en el banc de llibres, han de lliurar el lot de llibres en el centre (hauran d’emplenar i signar una fulla).Vos avisaran el/les tutors/es.
Ela alumnes de 6é participants del banc de llibres durant aquest curs hauran de deixar el lot de llibres al col.legi , i en l’IES se’ls lliurarà el lot corresponent a 1r d’ESO.

Si alguna persona no vol participar de la xarxa de llibres ho ha de comunicar al centre el més aviat possible.

🚨MANUAL PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA DE LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, PER PRIMERA VEGADA, EN EL BANC DE LLIBRES.