LLISTES AJUDES DE MENJADOR

A falta de la publicació per part de la Conselleria d’Educació de la equivalència de cada puntuació amb l’import de l’ajuda, podeu vore la relació provisional d’alumnat admés i exclòs.

LLISTAT PROVISIONAL DE LA PUNTUACIÓ OBTINGUDA PER LES PERSONES SOL·LICITANTS D’AJUDES ASSISTENCIALS DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2022-2023

LLISTAT PROVISIONAL DE SOL·LICITUDS D’AJUDES ASSISTENCIALS DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2022-2023 EN LES QUE CONCORRE ALGUN MOTIU D’EXCLUSIÓ

Beneficiaris directes, cal cridar per telèfon al centre.

Les famílies de l’alumnat exclòs, així com l’alumnat que no aparega en cap dels llistats, podeu vindre a la Secretaria del centre a demanar informació al respecte.Les persones interessades disposen de 10 hàbils (des del dilluns 12 fins el divendres 23 de setembre) per a la presentació de la documentació que consideren convenient per a al·legar l’estat de la vostra sol·licitud.