BON INICI DE CURS 2022/2023

Bon inici de curs….

Ja que no ho hem pogut escoltar per problemes tècnics vos ho passem per escrit

Després d’aquests dos cursos escolars molt complicats a causa de la COVID, vos informem que comencem sense cap protocol al respecte. Podem parlar quasi d’absoluta normalitat sense baixar la guàrdia.

Encetem un nou curs escolar.

Un curs ple de bons desitjos, il·lusions, projectes, sorpreses, vivències i nous objectius, en resum nous reptes.

Com cada any, comptem amb un equip humà professional i implicat que serà l’encarregat de formar als vostres fills/es i, sobretot, aconseguir que siguen molt feliços al nostre col·legi.
D’ una banda volem continuar amb la transformació del nostre Projecte Educatiu i d’ altra ajustar-nos al nou marc normatiu disposat amb l’ aprovació se la LOMLOE . Una llei educativa que mira cap a una escola més igualitària, inclusiva, sostenible i democràtica i que si caminem tots junts, n’ estem segurs que ho aconseguirem.

Que Comence l’ aventura i
Continue la magia…💫