AJUDES DE MENJADOR I TRANSPORT 2022-2023

🥘🥗ESBORRANYS BEQUES🚌🚌
 Resolució de 1 de juny de 2022, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2022-2023.

 Resolució de 1 de juny de 2022, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen ajudes individuals per al servei de transport escolar per al curs 2022-2023.

A tots aquells/es alumnes que el curs passat van sol·licitar ajudes de menjador i/o transport, vos informem que per a facilitar la vostra tasca, se’ls entregarà a aquest alumnat un esborrany i còpia (també poden descarregar-lo a WebFamília).
Instruccions:

📌Si estan d’acord amb les dades que hi apareixen hauran de signar l’esborrany els 2 progenitors i entregar-ho en DIRECCIÓ/SECRETARIA (NO S’ENTREGA ALS TUTORS). abans del LUNES 20 DE JUNY

📌Si no estan d’acord, perquè la seua situació ha canviat o perquè alguna informació és errònea, hauran de marcar la modificació en L’APARTAT G i APORTAR DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA i igualment entregar-ho a Direcció/Secretaria

📌Si presenteu beca per primera vegada haureu de presentar l’ANNEX 1 d’aquesta convocatòria acreditant les circumstàncies que es marquen a la sol.licitud i entregar la nova sol.licitud al centre.

Per a agilitzar el procés, l’ alumnat pot portar la sol.licitud a secretaria/direcció.
📌Si un germà/na té esborrany i l’altre/a és de nova sol·licitud deurà esperar per a entregar-ho tot junt més endavant. (Sol.licitar cita al centre)
📌Els que sol·liciten TRANSPORT, hauran d’aportar l’esborrany i la documentació requerida en aquest cas.

📌Per a l’ alumnat de nova matrícula o NOVES SOL.LICITUDS podrà sol.licitar-ho el mateix dia de formalització de la matrícula, en el cas que siga presencial ( DEMANAR cita prèvia) . L’imprès de sol·licitud nova pot ser facilitat pel centre o descarregar-lo a través de l’enllaç de la Resolució.

A PARTIR DEL 20 DE JUNY:

Aportar documentació circumstàncies assenyalades, a més de:

• Fotocopia DNI, NIF, PASSAPORT de pare i mare.
  • Certificat d´empadronament col·lectiu.
    -Un rebut de llum o aigua, telèfon o contrat de lloger de la casa.

Per a les beques de transport individual cal aportar certificat de quilometratge.
Imprès beca menjador: https://www.gva.es/downloads/publicados/IN/180491_BI.pdf

L’horari de DIRECCIÓ/SECRETARIA: