BANC DE LLIBRES 2022/2023

Vos informem que de cara al proper curs escolar 2022-23 continuem utilitzant al nostre centre el Banc de Llibres.

Informació important per a l’ alumnat de la classe d’ Infantil 5 anys que passen a 1r d’ Educació Primària el curs 2022-23.

Les famílies d’ aquest alumnat (Infantil 5 anys) que vulguen participar en el programa de Banc de Llibres per primera vegada, han de tramitar la sol.licitud en l’ enllaç següent habilitat per la Conselleria d’ Educació, Cultura i Esport.

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES (PER PRIMERA VEGADA): https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18094

1️⃣ EN QUÈ CONSISTEIX?

• Per a l’ alumnat que el proper curs cursarà 1r i 2n de Primària, es reparteix un xec llibre amb valor de 160€ que lliurareu a la papereria en la qual heu reservat els llibres.( més endavant vos informarem de com obtenir el xec llibre i les dades per arreplegar-lo)
  • A la resta de cursos (3r a 6é de Primària) rebreu un lot de llibres totalment gratuïts des del centre).

2️⃣ QUI POT PARTICIPAR?
Alumnat que al curs 2022-2023 estarà a qualsevol nivell de Primària (de 1r a 6é).

3️⃣ JA ESTIC PARTICIPANT, HE DE FER ALGUNA COSA MÉS?
NO. Si ja esteu participant, no heu de fer cap tràmit. Només heu de posar-vos en contacte amb el vostre tutor/a si voleu renunciar a la participació.

4️⃣ COM PUC PARTICIPAR?
Per a poder participar heu d’ omplir la sol.licitud telemàtica explicat en el punt 2.🖕

En finalitzar el procediment, descarregar i dur el document al centre.

Per a donar-vos d’alta, us demanaran diverses dades, entre elles el NIA. Aquest número el podreu consultar a Web Família.

ALUMNES QUE PASSEN A 2N de PRIMÀRIA

Igual que en 1r de primària, se’ ls lliurarà un XEC LLIBRE.
Si en aquest curs vareu ser beneficiaris del XEC LLIBRE no heu de fer cap tràmit, se’ls emetrà directament i al mes de juliol se vos avisarà quan estiga disponible el XEC LLIBRE.

ALUMNAT QUE PASSA A 3R DE PRIMÁRIA

Si en aquest curs vareu ser benificiaris del XEC LLIBRE, no heu de fer cap tràmit, se’ls lliurarà el lot de llibres corresponent al començament del curs.

RESTA D’ ALUMNAT (ELS QUE PASSEN A 4T, 5É i 6 É de PRIMÀRIA)

Si en aquest curs han participat en el banc de llibres, han de lliurar el lot de llibres en el centre (hauran d’emplenar i signar una fulla)

Ela alumnes de 6é participants del banc de llibres durant aquest curs hauran de deixar el lot de llibres al col.legi , i en l’IES se’ls lliurarà el lot corresponent a 1r d’ESO.

Si alguna persona no vol participar de la xarxa de llibres ho ha de comunicar al centre el més aviat possible.

Recordem que heu de tornar els llibres (3r,4t, 5é i 6é) nets i preferiblement en una bossa etiquetada amb el nom del xiquet/a al tutor/a.

MANUAL PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA DE LA SOL.LICITUD DE PARTICIPACIÓ PER PRIMERA VEGADA EN EL BANC DE LLIBRES