Projecte de mediació al centre. La convivència.

Estimades famíies,
Durant el curs 2019-2021, el centre va dur endavant el Projecte d’Investigació i Innovació Educativa “Disseny d’un programa integrat de millora de la convivència:
Aprendre a gestionar conflictes. Patis educatius” (Resolució de 30 d’abril de 2019). En aquest projecte es plantejava el propòsit de millorar els punts dèbils de la convivència al nostre centre. I en aquest sentit, per assegurar els beneficis que la comunitat educativa podia rebre de la cultura mediadora, s’ han format a uns/es alumnes per tal de gestionar la resolució de conflictes entre els iguals i ho posarem en pràctica després de les vacances.
Aquesta acció educativa ha estat aprovada per consell escolar i inclosa al Pla de convivència.
Ja ho tenim tot preparat i así vos presentem una mostra de les actuaciones al voltant de la convivència al centre elaborat per el coordinador Cic juntament amb l’ equip docent .