NOU PROTOCOL COVID

Estimades famílies:

Des de les Conselleries d’Educació i Sanitat ens traslladen les noves actuacions a realitzar en el Centre Educatiu a causa de la millora de la situació sanitària, i que seran aplicables a partir del dimarts 26 d’ abril ( dia que tornem de les vacances)
Us les resumim a continuació:

• No serà necessari el manteniment de distància interpersonal entre les persones adultes i alumnat dins
    de l’aula així com quan es desplacen per l’interior del Centre Educatiu.
  • Ja no es prendrà la temperatura diàriament en entrar a les aules.
  • Les entrades i les eixides quedaran de la següent manera, per a evitar aglomeracions, ja que tenim una porta inhabilitada:

INFANTIL PRIMÀRIA

ENTRADA 9:05 ENTRADA 9:00

EIXIDA 13:55 EIXIDA 14:00

• Els cursos seguiran entrant per la mateixa porta que entren actualment.

-L’ alumnat d’ infantil que té germans a Primària, entrarà amb el seu germà/na a les 9:00.

• L’horari del menjador será de 13:55 a 15:30 ( les portes s’obriran a les 15:25)
  • L’horari de les activitats extraescolars será de 15:30 a 17:00 (les portes s’obriran a les 16:55)
  • Les reunions en el centre (claustres, consells escolars, reunions de famílies, etc.) podran realitzar-se presencialment sempre que es guarden les mesures vigents sobre higiene de mans, ús de la màscara i ventilació de les instal·lacions.
  • Es permet l’accés de famílies als espais a l’aire lliure del centre educatiu sempre evitant aglomeracions.
    Es podran realitzar activitats pedagògiques amb la participació de les famílies a les aules complint sempre les mesures de prevenció i higiene.
  • Ja es permet la interacció entre grups de diferents cursos tant en activitats a l’aire lliure, com a l’interior
    del centre, sempre que es guarden les mesures vigents sobre higiene de mans, ús de màscares i ventilació de les instal·lacions.
  • Respecte a l’ús de la màscara serà aplicable la normativa vigente, en eixe moment, respecte a mesures preventives enfront de *COVID-19, sent el seu ús obligatori a partir de primer de Primària en espais tancats.
  • No s’establirà cap actuació ni mesures específiques dirigides a casos o contactes diferents a les establides per a la comunitat en general. En el supòsit de sospita, per iniciar símptomes en el centre, es contactarà amb la família o tutors legals perquè acudisquen a recollir-lo.
  • Respecte a les activitats extraescolars i complementàries s’indica que ja no serà necessari el manteniment de la distància interpersonal entre l’alumnat participant però ha de guardar les mesures vigents sobre higiene de mans, ús de la màscara i ventilació de les instal·lacions.

Qualsevol altra novetat, us la farem arribar.

Atentament,
L’equip directiu

Estimadas familias:

Desde las Consellerias de Educación y Sanidad nos trasladan las nuevas actuaciones a realizar en el Centro
Educativo debido a la mejora de la situación sanitaria i que seran aplicables a partri del 26 de abril ( dia que volvemos de las vacaciones).
Os las resumimos a continuación:

• No será necesario el mantenimiento de distancia interpersonal entre las personas adultas y alumnado
    dentro del aula así como cuando se desplacen por el interior del Centro Educativo.
  • Ya no se tomará la temperatura diariamente al entrar a las aulas.
  • Las entradas y las salidas quedaran de la siguiente manera, ya que hay que evitar aglomeraciones y tenemos una puerta inhabilitada:

INFANTIL PRIMÀRIA

ENTRADA 9:05 ENTRADA 9:00
EIXIDA 13:55 EIXIDA 14:00

• Los cursos seguiran entrando por la misma puerta que entran y salen actualmente.
  • El alumnado de Infantil que tiene hermanos en Primaria, entraran con su hermano/a a las 9:00.
  • El horario del comedor será de 13:55 a 15:30 ( 15:25 se abrirán las puertas)
  • El horario de las actividades extraescolares será de 15:30 a 17:00 ( se abrirán las puertas a 16:55)
  • Las reuniones en el centro (claustros, consejos escolares, reuniones de familias, etc.) podrán realizarse presencialmente siempre que se guarden las medidas vigentes sobre higiene de manos, uso de la mascarilla y ventilación de las instalaciones.
  • Se permite el acceso de familias a los espacios al aire libre del centro educativo siempre evitando aglomeraciones. Se podrán realizar actividades pedagógicas con la participación de las familias en las aulas cumpliendo siempre las medidas de prevención e higiene.
  • Ya se permite la interacción entre grupos de diferentes cursos tanto en actividades al aire libre, como en el interior del centro, siempre que se guarden las medidas vigentes sobre higiene de manos, uso de mascarillas y ventilación de las instalaciones.
  • Respecto al uso de la mascarilla será de aplicación la normativa vigente respecto a medidas preventivas frente a COVID-19, siendo su uso obligatorio a partir de primero de Primaria en espacios cerrados.
  • No se establecerá ninguna actuación ni medidas específicas dirigidas a casos o contactos diferentes a las
    establecidas para la comunidad en general. En el supuesto de sospecha, por iniciar síntomas en el centro, se contactará con la familia o tutores legales para que acudan a recogerlo.
  • Respecto a las actividades extraescolares y complementarias se indica que ya no será necesario el mantenimiento de la distancia interpersonal entre el alumnado participante pero debe guardar las medidas vigentes sobre higiene de manos, uso de la mascarilla y ventilación de las instalaciones.

Cualquier otra novedad, os la haremos llegar.

El equipo directivo