Projecte d’intercanvi cultural Texas-Cullera

Què important és conéixer món!
Ens agradaria mostrar-vos el resultat d’un projecte que hem dut a terme des de l’àrea d’anglés.
Amb l’objectiu de conéixer altres cultures de parla anglesa així com millorar la competència comunicativa, l’alumnat de primer de primària ha realitzat un intercanvi de vídeos amb alumnat d’un col·legi de Texas (EEUU).
En aquestos vídeos es mostren activitats quotidianes que realitzen en el col·legi, instal·lacions escolars, així com els costums i característiques que ens identifiquen.
Ens ha encantat conéixer una altra cultura tan diferent i fer-nos nous amics i amigues!
Esperem que gaudiu del vídeo tant com els nostre alumnat fent-lo!
See you!