Dia de l’esport “Fundació Trinidad Alfonso”

Estimades famílies, hui 6 d’abril es celebra el Dia de l’Esport. La Fundació
Trinidad Alfonso va desenvolupant durant uns anys per a eixe dia activitats en les que poden participar els Ajuntaments amb la col.laboració dels col.legis de la localitat.

Aquest any el tema tracta de l’Esport inclussiu i des de l’Ajuntament de Cullera, s’ha volgut donar a conéixer la llavor que se està fent amb este col.lectiu a gran part dels escolars de la nostra localitat, concretament a l’alumnat de 6é que ho ha gaudit d’allò més be.