ACLARIMENTS PROTOCOL CASOS COVID

🎙Benvolgudes famílies,

ℹ️ Vos compartim perquè estigueu sabedors/es la carta amb indicacions i aclariments en relació amb la gestió de casos COVID en centres educatius, que ha sigut enviada hui als centres per la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional de la GVA.

Aclariments gestió casos COVID

Aprofitem per recordar-vos la importància de comunicar-nos tots els casos positius de l’alumnat, a través dels tutors/es o cridant al centre, per tal que pugam fer la comunicació a Salut Pública.

Recordeu que el protocol que tenim marcat diu que no confinen el grup si no hi ha 5 positius al grup (alumnat, mestres i monitora de menjador inclosos), i que eixe protocol no l’hem fet nosaltres, sinó Salut Pública.

Nosaltres sols l’apliquem perquè és la nostra obligació com a centre educatiu.

Per favor, eviteu portar els vostres fills i filles a classe si s’alcen amb símptomes compatibles amb covid i/o teniu algun cas positiu al nucli familiar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.