Eixida a circuit de Xest

Hola famílies!

El 30 de novembre de 2021 anarem al Circuit de Xest on visitaren part de les instal·lacions (el circuit tenia les seues instal·lacions ocupades per l’organització de la FORMULA E) per tant no poguerem accedir des de l’entrada principal.
Des de fora de les grades els alumnes vegeren els entrenaments dels cotxes elèctrics. A les instal·lacions del circuit,a banda d’esmorzar, dinar i visitar les instal·lacions,els alumnes reberen classes teòriques i pràctiques (amb bicicletes i cotxes de pedals) d’educació Vial. També pujaren a un simulador de frenada i feren activitats lúdiques amb els monitors.