Ja estem de tornada!

Estimades famílies i benvolgut alumnat del centre:

Ja estem de tornada! Tot l’equip docent junt el nou equip directiu format per:

Directora: Angels Carbonell Villagrasa
Cap d’estudis: Jose Gaspar Pellicer Garcia
Secretaria: Marian Rentero

Vos convidem a començar esta nova aventura….sommiant junts!!!

Esperem que tots i totes hagueu gaudit de l’estiu.

En primer lloc, volem donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 21/22 desitjant-vos el millor per a enguany, agrair una vegada més, la vostra col.laboració a l’hora de respectar les normes de prevenció de la salut que hem elaborat amb la finalitat de prioritzar la seguretat de tot l’alumnat. Haurem de tindre paciència, ser solidaris per a previndre contagis i que aquesta situació acabe el més prompte possible.

Així doncs, seguint les instruccions de la Conselleria d’Educació i pendents de les novetats que ens vagen transmetent, des de l’escola estem treballant per continuar garantint unes aules segures. Comencem amb la il·lusió de poder gaudir d’una nova normalitat a les aules, ja que totes les classes seran Grups de Convivència Estables, és a dir, els companys i companyes de cada classe podran juntar-se i socialitzar-se sense mantindre la distància de seguretat entre ells/es.

No obstant això, continuarem tenint molt presents les mesures de prevenció, higiene i desinfecció establertes el curs passat.

Per a començar, ací teniu algunes INFORMACIONS IMPORTANTS:

1. L’inici del curs escolar serà el proper dijous 9 de setembre i l’horari durant aquest mes serà de 9h a 13h. La porta d’accés i l’horari d’entrada i eixida de cada grupo vos serà comunicat en breu.
  2. L’ús de la mascareta és obligatori per a totes les persones majors de 6 anys que accedisquen al col·legi. 😷 i recomanable per a l’alumnat d’Infantil.
  3. La incorporació de l’alumnat de infantil 3 anys serà escalonada. Demà vos comunicarem la data de la reunió i els grups segons el periode d’adaptació.
  4. Les entrades i eixides serán escalonades. Cada nivell tindrà assignada una porta d’entrada al centre i evitar aglomeracions.i un horari.
  5. Hi haurà dos torns de pati (un per a infantil i altre per a primària).
  6. Les famílies tindran accés limitat a l’interior de l’edifici escolar. Només es podrà entrar amb cita prèvia a través del correu o via telefònica.
  7. Les comunicacions entre el personal de la comunitat educativa es realitzarà preferiblement a través de mitjans telemàtics (Webex, Web familia, agenda, via telefònica…)
  8. El MENJADOR ESCOLAR començarà també el 9 de setembre i l’horari del servei durant aquest mes serà de 13h a 14:45h, excepte per a l’alumnat de 3 anys d’Infantil que començarà el 15, ja que abans està el període d’adaptació. En breu vos direm els grups d’infantil 3 anys i l’horari per a incorporar-se progressivament al centre.
  9. PER A RECOLLIR ELS XECS LLIBRES PER ALS ALUMNES DE 1r I 2n, les famílies qie NO ho feren en juliol se’ ls avisarà per a arreplegar-los.
  10. També volem informar-vos que els lots de llibres de l’alumnat de 3r a 6è, els donaran els/les tutors/es a l’alumnat quan aquest ja estiga assistint a classe amb normalitat. NO caldrà vindre abans a pels lots de llibres. Tanmateix, els/les tutors/es els donaran una fulla on haureu de signar com que heu rebut el lot i tornar de nou a l’escola. D’aquesta forma evitarem més desplaçaments al centre dels necessaris.

Al llarg d’aquesta setmana vos anirem donant més informació mitjançant

Telegram :https://t.me/Ceip_Doctor_ALemany_Cullera

WEB: https://portal.edu.gva.es/doctoralemanycullera/

Recordeu que, encara que ens agradaria tindre una normalitat completa, continuem en temps de covid, amb les mateixes restriccions d’accés al centre, interaccions amb distància, ús de mascaretes, mesura de la temperatura i control de símptomes compatibles amb la malaltia.
Us agraïm anticipadament la vostra col·laboració per tal que l’escola siga un lloc segur, com ja vam aconseguir el curs passat. De segur que entre tots i totes tornarem a aconseguir-ho.

Comença el compte enrere…

L’ equip directiu.