Premis extraordinaris i mencions honorífiques 20/21

La direcció del CEIP Doctor Alemany es complau en anunciar:

Quatre alumnes de 6é de primària han rebut la MENCIÓ HONORÍFICA A L’ETAPA DE PRIMÀRIA pel seu esforç, els seus resultats i la seua trajectòria acadèmica i personal en el centre.

Les/Els alumnes que han rebut la MENCIÓ són:

– ROBERT LOZAR BADÍA

– MERCÉ MELIÀ BORRÀS

– MIA GRAU PERALTA

– ANABEL TAIPE CHICAIZA

A més a més, dos  alumnes de 6é han sigut PROPOSATS COM A CANDIDATURA ALS PREMIS EXTRAORDINARIS DE L’ETAPA DE PRIMÀRIA DE LA CONSELLERIA.

Aquesta proposta la fa la direcció del centre directament i de manera oficial a la Conselleria d’Educació.

Són uns premis que sols es concedeixen a aquell alumnat amb una mitja total d’excel·lent en els dos últims cursos de l’etapa de primària, i que aspiren a ser premiats per la Conselleria d’Educació a la gala que es celebrarà, si tot va bé, durant el curs 21-22.

Els alumnes proposats a PREMI EXTRAORDINARI són:

– EVA MONTAGUD GRAU

– DORIAN AURA RENART

ENHORABONA A TOTES I TOTS!!!

I gràcies pel vostre treball, esforç i exemple!

Estem molt orgullosos de vosaltres i us desitgem un camí ple d’èxits en esta nova etapa que aneu a començar!!